نورای قند عسلنورای قند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

نورا عزیزتزین هدیه خدا

تولد محمد پویا

1393/7/19 10:30
نویسنده : مامانی سمیرا
170 بازدید
اشتراک گذاری

 

محمد پویا اول مهر تولدش بود که با دو هفته تاخیر برگزار شد.خیلی تولد خوبی بود و خیلی خوش گذشت البته به لطف شیطنتهای توی وروجک.همه رو عاصی کرده بودی از بس که شلوغ کردی و همه چیزو به هم ریختی و چند تا از بچه ها رو زدی و چنگ انداختی.یه دختر، محمد پویا و دو تا پسر دیگه که همشون ازت بزرگتر بودن و یکی از اون آقا پسرا که 4 ساله بود ازت می ترسید و اصلا سمتت نمی اومد. نمیدونم چیکار کنم تا این اخلاقت رو ترک کنی که دیگه هیچ بچه ای چنگ نندازی.

عاشق محمد پویام انقدر که این پسر ماه و آرومه، الهی بمیرم انقدر با مزه همش دنبالت بود و حواسش بهت بود و هی بغلت می کرد و می بوسیدتت که نگو ولی تو به روی خودت نمی آوردی و یهو چنگش مینداختی و گریه بیچاره رو در می آوردی.کلی شرمنده عطیه شدم.

خلاصه نفهمیدم تولد چی بود و چی گذشت از بس که شیطونی کردی.موقع رفتن همه مهمونا بهم میگفتن خسته نباشی از بس که نورا اذیتت کرد، البته من  سما رو هم با خودم برده بودم تا کمک حالم باشه بنده خدا اونم از تولد چیزی نفهمید. منم که رسیدم خونه داشتم ازکمر درد میمردم.

خلاصه عطیه جون خیلی زحمت کشیده بود و خیلی خوش گذشت.ایشالا که محمد پویا صدوبیست ساله شه.

اینم نورای شیطون و سما جون:

پسندها (1)

نظرات (0)