نورای قند عسلنورای قند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

نورا عزیزتزین هدیه خدا

نورا عاشق ددر

1393/8/3 13:51
نویسنده : مامانی سمیرا
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

ببخش منو که چند وقته فرصت نمیکنم برات بنویسم، انقدر که مشغله م زیاده.

نورای گلم از زمانی که مامانی اینا به مدت یک هفته رفته بودن مشهد ، و شما پیش مامان جون و بابا جون می موندی تبدیل شدی به یه وروجک ددری و اینجوری شده که اصلا ددر و شناختی. از اون موقع به بعد در طول روز حوصله ت سر میره و همش میخوای بری ددر. مامانی میگه دستشو میگیری و با زور و گریه ازش میخوای که ببرتت ددر. زمانی هم که خودمون پیشتیم لباسامونو برامون میاری و این نشون دهنده ی اینه که ددر میخوای و اگه ما مقاومت نشون بدیم تو شروع میکنی به گریه کردن و اشک ریختن و از اونجایی که ما طاقت دیدن اشکهای تورو نداریم مجبور میشیم که ببریمت بیرون.البته من یکی سفت و سختم ولی بابا محمدت که اصلا طاقت نمیاره حتی یه لحظه ناراحتی و اشکت رو ببینه.منم از روی می ترسم که تو لوس بشی.

این عکس مربوط به وقتیه که جنابعالی حوصلت سر رفته بود و از بس گریه کردی که بینیت هم قرمز شده و چشات پر اشکه.منم مجبور شدم آمادت کنم تا ببرمت پارک.الهی فدات بشم من آخه تو با این سن و سال کم فرق ددر و خونه رو میفهمی، تا لباساتو برات پوشوندم گریه ت قطع شد و آروم وایسادی ازت عکس بندازم تا بریم بیرون.

پسندها (1)

نظرات (1)

فروش ویژه گوشی موبایل طرح آیفون 5 با سیستم عامل اندروید
3 آبان 93 14:08
سلام. این دختر شما خیلی جیگره. این هم لینکی که گفتم. ما که بچه داریم برامون همینا خیلی ایده آله