نورای قند عسلنورای قند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

نورا عزیزتزین هدیه خدا

قهر کردنهای نورا

1393/7/15 11:22
نویسنده : مامانی سمیرا
121 بازدید
اشتراک گذاری

نورای مامان الان دقیقا 2 هفته میشه که انقدر لوس و نازک نارنجی شدی که الکی الکی همش قهر میکنی و اندازه 3-4 دقیقه فقط جیغ میکشی. نمیدونم این چه اخلاقیه که پیدا کردی و از کجا آوردیش.البته تقصیر بابا محمدته که انقدر لوست کرده. دیشب خونه مامانی فکر کنم 7-8 بار سر چیزهای بیخودی و الکی هی قهر میکردی و میزدی زیر گریه و وقتی میدیدی بهت توجه نمیکنیم شروع میکردی به جیغ کشیدن.بنده خدا مامانی رو خیلی اذیت میکنی میگه از صبح همش در حال قهر و جیغ کشیدنه. مامان جونم امیدوارم به زودی با این اخلاقت خداحافظی کنی چون من اصلا دختر لوس دوس ندارم.اوایل وقتی قهر میکردی خیلی میخندیدیم از دستت ولی الان دیگه نه.ایشالا همینطور که داری بزرگ و خانوم میشی این اخلاقت رو کنار بذاری.

اینجا تو این عکس دم در خونه مامانی اینا بودیم که وقتی بهت گفتم بریم بالا قهر کردی و خودتو چسبوندی به در پارکینگ ، چون دوست داشتی توی کوچه بمونی.

ولی اینم بگم که برخلاف بقیه بچه ها خیلی دختر حرف گوش کن و مهربونی هستی گل نازم.تو بدترین شرایط وقتی بهت میگیم فلان چیز رو برامون یار میدویی و برامون میاری.انقده حرف گوش کنی که نگو. وقتی هم که از دستت ناراحت میشیم میای و انقد بوسمون میکنی و خودتو بهمون میچسبونی که بهت لبخند بزنیم.مثلا اینجوری میخوای از دلمون در بیاری.

هر چقدر بهت بگم دوستت دارم بازم کمه.

 

پسندها (1)

نظرات (0)