نورای قند عسلنورای قند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

نورا عزیزتزین هدیه خدا

جیگر گفتن نورا

1393/7/7 15:02
نویسنده : مامانی سمیرا
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان 

اینم یه عکس از نورا و خاله جون سما. مامانی خاله سما انقد عاشقته که طاقت یک روز دوریتو نداره البته تو هم خیلی سما رو دوس داری و فقط از دست اون غذا میخوری.جفتتونم عشق منید.

این روزها انقدر شیرین کاریهات زیاد شده و متاسفانه منم انقد مشغله م زیاد شده که فرصت نمیکنم برات بنویسم. چند روز پیش (جمعه 93/7/4) تو ماشین نشسته بودیم که تو داشتی ورجه وورجه میکردی و من یهو بهت گفتم جیگر و توام بعد از من تکرار کردی. از خوشحالی محکم بغلت کردم و چلوندمت توام همچنان تکرار میکردی و میگفتی جیگر جیگر. انگار خوشت اومده بود ذوق منو بابامحمدو میدیدی. از زمانی که گفتن کلمات رو شروع کردی دیگه دارم از نگرانی در میام.اولین کلمه ای که گفتی "دا " بود به معنی دالی دومی بابا بود بعد مامان بعد ددر.تازگی ها (حدودا 20 شهریور ، 13 ماهگیت)وقتی ازت می پرسیم اسمت چیه سریع میگی نانا.وقتی ازت می پرسیم ببعی میگه؟؟؟ میگی بع بع .هر سوالی هم ازت میپرسیم میگی نهههههه.قربونت برم الهی دختر قشنگم.حاالام که میگی جیگر.البته دو روزه لج کردی و دیگه نمیگی.شبها موقع خواب انقد لوس بازی در میاری و ناز میکنی خودتو پرت میکنی روی منو بابایی و مثل بچه گربه ها دلت میخواد بازی کنی.همش بوسمون میکنی و شیرین کاری از خودت در میاری و مارو بیشتر عاشق خودت میکنی.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان زیبا و بابا مجید
9 مهر 93 13:52
سلام عزیزم خدا نورا کوچولو رو براتون حفظ کن mamnoonam azizam