نورای قند عسلنورای قند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

نورا عزیزتزین هدیه خدا

نورا پاش اوف شده

1393/7/9 14:07
نویسنده : مامانی سمیرا
181 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان دورت بگرده از دیشب پات بدجور سوخته جوری که نمیتونی نه راه بری و نه بشینی. دیروز وقتی از سرکار اومدم دنبالت و بردمت خونه، اصلا حال و حوصله نداشتی و شیطنت نمکردی. انقدر سوزناک گریه میکردی که خودم گریه م گرفته بود.گل مامان ایشالا که زودتر خوب شی و من هیچوقت درد کشیدنت رو نبینم گلم.

نورا جونم توی این عکس هنوز دندون در نیاورده بودی و همش انگشتاتو میخوردی عاشق این کارت بودم خیلی بامزه میشدی با این کار.قلبون اون چشمای ناز و خوشگلت بشم من .

اینجا 4 ماهت بود و اوج خوش اخلاقیات که تا دلم خواست ازت عکسهای مختلف گرفتم و تو جیکت در نیومد و کلی هم خوشت اومده بود.

 اینم یه عکس دیگه:

 دوست دارم دختر گلم.

پسندها (1)

نظرات (0)