نورای قند عسلنورای قند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

نورا عزیزتزین هدیه خدا

لباسی که نورا خانوم پسندید

1393/6/25 11:52
نویسنده : مامانی سمیرا
330 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم،فرشته دوست داشتنی سلام.امروز تصمیم گرفتم این پست رو برات بذارم. این عکسی که داری میبینی با این سرهمی و پاپوش خوش رنگ مربوط به تولد فاطمه جونه.اون روز رفته بودم بوستان برای خرید کفش تابستونی برای گل دخترم که یهو دیدم با جیغ و داد میخوای از بغلم بیای پایین. اولش متوجه نشدم چی میخوای ولی یکم که گذشت منو به زور بردی به سمت رگالی که این سرهمی که تنته اونجا بود. از اونجایی که این سرهمی ها خیلی خوش آب و رنگ و خوشگل بودن دست انداختی و چند تا سرهمی رو با هم یکجا کشیدی و بغل کردی. من و فروشنده که از خنده مرده بودیم.به زور از دستت گرفتم و گذاشتمشون سرجاش که تو خودتو کشتی از بس جیغ زدی.وقتی آقای فروشنده یکی از سرهمی ها رو بهت داد آروم شدی و لبخند زدی بهش.دوباره من لباسو ازت گرفتم و باز هم تو گریه و جیغ و .....بخاطر همین مجبور شدم سرهمی رو برات بخرم چون با سلیقه خودت بود.وقتی برای بابا محمدت تعریف کردم باورنمیکرد ولی وقتی چند بار توی خونه میرفتی سراغ کشوی لباسات و لباساتو میریختی بیرون و در نهایت این سرهمی رو برمیداشتی و با خودت میچرخوندی این ور و اون ور، اونم باورش شد.خلاصه این اولین لباسی بود که با پسند خودت خریدم و به هر کی میگفتم از خنده روده بر میشد.فکر نمیکردم به این زودی بیوفتی تو این داستانهاا قرطی خانوم من.

اینم پاپوش تابستونیت از نزدیک،قربون پاهای خوشگلت بره مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)