نورای قند عسلنورای قند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

نورا عزیزتزین هدیه خدا

چشمای ناز نورا همه زندگی ما

1393/6/24 14:19
نویسنده : مامانی سمیرا
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم، الان که دارم این مطلبو مینویسم تو شرکتم،یه عالمه کار تلمبار شده رو سرم ولی هوس کردم برات بنویسم، الهی قربون اون چشمای خوشگلت برم که وقتی دوربین میبینی همه شو تا اخر باز میکنی و چنان زل میزنی به دوربین که انگار متوجه میشی دارم ازت یه عکس یادگاری میگیرم.اینجا توی اینعکس اوایل 5 ماهگیته بازم طبق معمول حوصلم سر رفته بود گفتم ازت چندتا عکس بگیرم.این قلب قرمز که زیرته همون قلبیه که تو چند روزگیت روش خوابیده بودی و مهسا جون ازت عکس گرفت اونجا دقیقا اندازه قلبه بودی ولی اینجا دقیقا دوبرابر شدی مامانی.

تو شیرین ترین اتفاق زندگی مشترک من و بابا محمدی و ما عاشقانه دوستت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)