نورای قند عسلنورای قند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

نورا عزیزتزین هدیه خدا

بابا محمد یه فرشته س

1393/6/25 13:16
نویسنده : مامانی سمیرا
167 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر که باشی، میدونی اولین عشق زندگیت پدرته

دختر که باشی،میدونی امن ترین تکیه گاه دنیا آغوش گرم پدرته

دختر که باشی، میدونی مردونه ترین دستی که میتونی تو دستات لمس کنی و دیگه از هیچی نترسی دستای مهربون پدرته

دختر که باشی میدونی هر جا که باشی چه کنارت باشه چه نباشه قویترین فرشته نگهبان زندگی پدرته

و چه شیرینه طعم اون بوسه ای که تو خواب روی گونه هات زده می شه و تو هیچ وقت نمیتونی هیچ وقت، حتی یه لحظه دوریشو تحمل کنی و به عشقش شک کنی.

عزیز دلم نورا جون میدونم که میدونی تو بهترین بابای دنیا رو داری و  خدا انقدر منو تو رو دوست داره که یه یکی از فرشته هاشو برامون فرستاده. به جرات میتونم بگم که از من مادر برات بیشتر مادری کرده چه تو زمان بارداری از خورد و خوراک و کار کردن بگیر تا شب بیداری ها و ... انقدر کمک حالم بوده که من واقعا سختی بچه داریو که مامانای دیگه ازش مینالن رو نچشیدم.اون اوایل که تا دو سه هفته اول شما شبها بیدار میموندی و گریه میکردی و نمی خوابیدی بابا محمدت به من میگفت تو بخواب من نگهش میدارم و میخوابونمش.بعضی سبها تا ساعت 5 صبح بیدار می موند و 6 صبح می رفت سرکار.یعنی واقعا من تا حال شب بیداری نکشیدم انقدر که این مرد مهربون و دوست داشتنیه.من که عاششششقشم و تو هم که معلومه اونو بیشتر از من دوست داری.

ایشالا که قدرشو بدونیم و سایه ش سالهای سال بالای سرمون باشه.من که بدون بابا محمدت میمیرم.

محمد جان باش و با بودنت باعث بودن ما باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)