نورای قند عسلنورای قند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

نورا عزیزتزین هدیه خدا

دختر بی نظیرم

1393/9/10 14:47
نویسنده : مامانی سمیرا
197 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر بی نظیر خودم؛

تو همه چیز را در حق من تمام کرده ای!

خدا را چگونه شکر بگویم برایت؟

خودت بگو...

 

وقتی که خوابی وقت دارم تا خوب بشینم و نگاهت کنم و اون موقعست که بیشتر به این مسئله پی می برم که خدا خیلی مهربونه که یه فرشته دوست داشتنی رو به من و بابا محمد هدیه داده. فرشته ای که سالمه و با شیطنتهاش روز به روز مارو عاشق تر از قبل میکنه. چقدر لذت بخشه زمانی که میای و اصرار داری که اون دستای کوچولوتو بذاری توی دستام و بلندم کنی تا بریم بهت عروسک بدم.قربون اون دستای ظریف و نازت برم.

قربون اون پاهایی که وقتی به دنیا اومدی اندازه دو بند انگشت بود حالا انقد رشد کرده که دیگه کفشهای عیدت کوچیکت شده.

چند بار زمانی که خواب بودی برات لاک زدم. البته فقط به انگشتهای پات.

فقط یه فرشته میتونه اینقد ناز و دوست داشتنی باشه.

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرت به خاطر وجود این فرشته توی زندگیمون

شکرت که سالمه، کمک کن به بهترین شکل ممکن که خودت می پسندی تربیتش کنیم.

پسندها (1)

نظرات (0)