نورای قند عسلنورای قند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

نورا عزیزتزین هدیه خدا

نورا و هوس پارک رفتن

1393/9/3 14:20
نویسنده : مامانی سمیرا
148 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر جدیدا خیلی شیرین تر شدی و تقریبا کلمات رو دست و پا شکسته تکرار میکنی.مثلا اون روز که داشتیم از جلوی یه پارکی رد میشدیم با انگشت نشون دادی و گفتی "باخ" یکم فکر کردم و متوجه شدم که داری میگی پارک، انقد ذوق زده شدم و قربون صدقت رفتم که نگو و نپرس.فرداش که جمعه بود خداد خدا می کردم که هوا خوب باشه تا ببرمت پارک.

اینجا آماده شده بودی تا بریم با هم پارک.

روز جمعه نزدیک ظهر بود که دوتایی رفتیم پارک و بابا محمد سرکار بود.کلی ذوق زده شده بودی و این ور و اون ور میدویدی.

الهی قربونت برم، همیشه وقتی مامان باباهای دیگه رو میدیدم که نی نی هاشونو آوردن پارک حسودیم میشد، دوست داشتم منم یه روزی نی نی مو ببرم پارک و بازی کنه شیطونی کنه.حالا به آرزوم رسیدم خدا یه دخمل ناز و نفس بهم داده که با یه دنیا عوضش نمیکنم.خدایا شکرت.

پسندها (2)

نظرات (0)