نورای قند عسلنورای قند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

نورا عزیزتزین هدیه خدا

نگرانی های مادرانه

1393/8/21 10:37
نویسنده : مامانی سمیرا
162 بازدید
اشتراک گذاری

نورای گلم، دختر نازم از وقتی که فصل سرما شروع شده منم غمم گرفته،آخه شما همش مریض و سرما خورده ای.کارمون شده هر هفته دکتر و قرص و آمپول و چرک خشک کن و ....

الهی بمیرم برات که بی حالی.

خیلی نگرانم برات از یه طرف بی اشتهایی و میل نداشتنت به غذا، از یه طرف مریضی و از طرف دیگه ضعیف شدنت داره داغونم میکنه. هر کی میبینتت میگه این بچه چرا اینقدر لاغر و ضعیف شده؟ با این حرفشون انگار دنیا رو سرم خراب میشه. به خدا من و بابا محمد نمیدونیم دیگه باید چیکار کنیم تا اشتهات به غذا خوردن خوب بشه!!!!

چندین بار دکترهای مختلف بردیمت که خیلیا تعریفشو میکردن، انواع و اقسام قرص و شربتهای اشتها آور ایرانی و خارجی بهت دادیم ولی هیچ کدوم نتیجه نداد. انگار کلا با غذا خوردن مشکل داری. میدونم که به خاطر ضعف بدنیته که سیستم ایمنی بدنت پایین اومده و مدام مریض میشی.

همه اینها به کنار یکی دیگه اصلی ترین نگرانی هام 4 دوندونه بودنته، تو این سن داشتن 4 دندون کمه، دکتر  آمپول ویتامین D3 برات تجویز کرده که فکر میکنم نتیجه ای نداشته چون تقریبا 1 ماهی میشه که آمپول رو زدیم ولی خبری از دندونهات نیست.این قضیه واقعا نگرانم کرده و میترسم.البته قبل از همه اینها یه تست CBC ازت گرفتن که خدا رو شکر مشکل نداشتی فقط یه مقدار آهن خونت پایین بود و یه مقدار D3.

4 دندونی من تورو به خدا هر چه زودتر بقیه مرواریدهای دهنت جوونه بزنه و منو از این نگرانی در بیاری.

البته یه چند روزیه که روم به دیوار بیرون روی داری که میگن بخاطر دندونه ولی هم دکترت میگه ربطی نداره هم من هیچ نشونه ای از دندون جدید نمیبینم.

تازه چند شبه که خیلی بد خواب شدی و شب تا صبح فکر کنم 5-6 دفعه بیدار میشی و گریه میکنی و بهونه میگیری،(فک کن نورایی که از نوزادی شب با ما می خوابید و صبح با ما بیدار میشد الان تازه یادش افتاده شب زنده داری کنه) نمیدونم چه مشکلی داری.ایشالا که همین مسئله دندونت باشه.

فکر کن من که به خاطر یه غذا نخوردن تو اینقدر ناراحت و دپرسم، ببین مادرایی که بچه هاشون مریضن و مشکل دارن چی میکشن؟؟؟اینجاست که خدامو شکر میکنم و میگم همین که دخترم سالمه شکر.خدا همه بچه های مریض رو شفا بده.

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله محمدطاها
24 آبان 93 15:44
سلام مامان جون الهی من برگردم خدا چه گل دختر نازی نصیبت کرد خداحفضش کنه اسپندم یادت نره از وبتم خیلی خوشم امد بازم میاماینم مخصوص نورا جون که مثل اسمش تکه
مامانی سمیرا
پاسخ
وای ممنونم عزیزم شما خیلی لطف داری