نورای قند عسلنورای قند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

نورا عزیزتزین هدیه خدا

بهترین خاله دنیا

1393/8/17 10:48
نویسنده : مامانی سمیرا
1,250 بازدید
اشتراک گذاری

خاله داشتن یه نعمته، تازه اگه فاصله سنی خاله و خواهر زاده کم باشه که دیگه هیچی. دقیقا مثه تو و خاله جون سما.

خاله سما جونشه و تو. انقدر دوستت داره که با وجود سن کمش از خیلی چیزها بخاطر تو میگذره. دور از تو یه دختر بچه کوچیک و دوست داشتنیه ولی در کنار تو یه خاله خانوم عاقل و بالغ و البته باز هم دوست داشتنی. ولی واقعا خیلی بیشتر از همسن و سالهاش میدونه و کمک حال منو مامانیه.شاید خیلی از دخترا تو این سن و سال تو فاز بازی و بچگی هستن ولی سما به معنای واقعی کلمه یه خانومه که اگه نبود نمیدونستم باید چیکار کنم، خیلی اوقات اون بهم یاد میده که باید چه جوری بچه داری کنم،خیلی از عادت ها و اخلاقهای تو رو بهم یادآوری میکنه.وقتی سما با من و تو هر جا باشه، اونه که مثه یه پرستار همه جوره مراقبته و هواتو داره، غذاتو میده و باهات بازی میکنه. عوض اینکه بره و با همسن و سالهاش بازی کنه فقط و فقط با توئه و به من میگه آبجی تو به کارت برس من حواسم به نورا هست.یه جورایی برات مادری میکنه و همه اینها رو از مامانی آموزش دیده. الهی من قربون این فرشته دوست داشتنی برم.من که خیلی مدیونشم.

خدا کنه قدر این خاله ریزه مهربونو بدونی نورا جونم!!!!!

ولی نمیدونم تو از روی دوست داشتن یا شایدم حسودی سما رو کتک میزنی و چنگ میندازی...

 

الهی قربون این قیافه ناز و فانتزیش برم،مهربونی از قیافش میباره.

ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه

پسندها (2)

نظرات (1)

الهه
17 آبان 93 13:33
سلام خوبید.چه قدر وبلاگتون خوشگله.راستی نیومدین تولدم.خوشحال میشم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید.دوستتون دارم