نورای قند عسلنورای قند عسل، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

نورا عزیزتزین هدیه خدا

غذا خوردن نورا گلی

1393/9/5 10:38
نویسنده : مامانی سمیرا
308 بازدید
اشتراک گذاری

نورا نفس،سلام عشقم 

چند روزه که خدا رو شکر اشتهات خوب شده و خوب میخوری.بزنم به تخته. خودمم باورم نمیشه.

دیروز اومدی آشپزخونه و ازم چوب شور خواستی، من بهت گفتم اگه بری رو صندلیت بشینی بهت چوب شور میدم بخوری. و در کمال تعجب دیدم که بدو بدو رفتی سمت صندلی.باور کردنی نبود.تویی که از صندلی غذا و غذا فراری بودی حالا داوطلبانه رفته بودی سمت صندلی برای خوردن خوراکی.خیلی خوشحال بودم انگار دنیا رو بهم داده بودن، بازم طبق معمول سریع زنگ زدم به بابا محمد تا اونم تو این شادی شریک شه.

بعدشم سریع از فرصت استفاده کردم و برات سرلاک درست کردم و تو با کمال میل نوش جان کردی.

ببین اینجا تو این عکس یه لنگه جورابتو در آوردی و یه لنگش پاته؟

اینجام تو عکس زیر کوچولو تر بودی و تمایل بیشتری به غذا خوردن نشون میدادی مامانی.

الهی قربون اون قد و بالات بشم من.

پسندها (1)

نظرات (0)